1 Eylül 2008 Pazartesi

yüzümün her bir çizgisinden ellerin sorumlu yar!

öyle tutunmuşsun ki ruhumun terbiyses köşelerine.. ah çekiştirmesen ya biraz huzur bulsam.. gidişlerin pek mühim farkındayım.. gitmek için gelişlerin, bilincindeyim.. ama bak gece ve rüyalar olağan dışı ahlaksız.. hepsi beni cinnete teşvik etmekte.. biliyorsun kadın, ah sen de biliyorsun.. benden önce aynı rüyaları görüyorsun.. gidemiyeceğimi ve belkide sadece elimden gelenin gitmemek olduğunu, benden de iyi biliyorsun.. zümrüt ankam.. koca bir ateş topu ruhun derinliklerini kavurmakta.. ve her gidişinle öfkeden ziyade bir acı bedeni kaplamakta..
eskiye ve benden daha yeni olan geçmişe selam olsun.. tapınmaya çalıştığın tanrılar benim dinimde soytarı sıfatında.. oysa bak ölümlüler içinde tek inananı ben kalmış bir dine, pek de hürmet etmemekte senin aşina olduğun saray soytarıları.. ben ahlaksız ve ben öfkeli şirin.. masalların içine eden kahraman.. kabasakal ben hep.. sen pamuk pirenses ve belkide etrafında şerefsiz 7 tane cüce.. şerefsiz dediysem iyi anlamda dedim oysa.. şerefinden yoksun hız denemesi manyakları bir beton zemin üzerinde eğlenmekte.. 16 saat kadın 16 koca saat.. gözüm elim kolum dilim öfkeyle titremekte.. bak ben asabi de bir adam sayılmam oysa.. ama damarları kesebilmekte kan basıncı yazın bu dönemlerinde.. farkındasın ne acı.. önemsememenin farkındasın.. ve yine de görmezden gelebilmektesin.. şerefsizlik bu adamların yaptıkları.. kimler.. ben değil yada bizden değil. oysa bak, sen sanırım pekde sevmemektesin bu biz fikrini. zikri başka dervişin zikri başka.. abdesti kaçmasın diye osuruğunu tutmakta.. kim o kapı ardındaki.. sana kaş göz eden.. ve benim sinir sistemimin ırzına geçen.. sistem sistit siyatik.. sinirli mi.. bacaklarını kırarım piç kurusu.. kimden geldiysen veya ana rahmine kim tarafından düşürüldüysen.. bir gece rüyana girerim.. ah beceririm bunu.. sırf inadına.. çıkamiyacağımı bilemediğim sol şerit sendromu.. istanbul formülalaşmakta.. hız desen sadece erken boşalma.. sen kim sen.. bana kaş göz eden.. sen ve senin gibi 400 taneyle bir yatakta canlı çıkma umudum var mı ki acaba.. kadın.. boş işler diyemiyorumm hayatın bu uzaklaşmalar.. hayatımdan uzaklaşmalar.. peki beni bana bırakıp ikinci şeritten bana el kol yapan deyyusa iki çift laf edemiceksem.. ah ben neler yapmalıyım bu gece.. sen biraz uzaklaşmasana... şuracıkta dur işte.. yanı başımda.. gitmek istediğinin bilincindeyim.. geçmişin hani benden yeni olan geçmişin.. beni önemsememeni sağlayan ve belkide ortalığa sıçıp ne var ne yok hayatımda koşup saklambaççılık oynamalar.. ben neresinden bakıyorum hayatın.. yanlış olan yalın mı oluyo bu rolde.. ben neden hep kirli çarşaf boş paket sağır oda.. neden yoksun zor zamanımda.. yoksa senin zamanın gerçekten zor mor değilde bana mı yalanlardasın.. yalanlardaysam mı.. yalamalardaysa.. yalama demişken eşin dostun ahbabın hoşuma gitmemekte.. ama yinede amenna.. sessizlik yemini.. ama bek gelme üstüme bir gün.. şimdi değil ama söz birgün.. mutlaka.. aynı kefede tartarım sizi..

Hiç yorum yok: