1 Eylül 2008 Pazartesi

cümbüş

gökküşağı kusuyorum hasret çekenlerin üzerine.. sinir bozucak kadar neşeliyim.. tuhaf içerikli binlerce rüyayı bir hizaya sokup şeytanın ırzına geçiyorum geceleri.. karabasanlar kulum köpeğim.. ellerinden bir şey gelmemekte.. en yakını düşmanlarımın tenimden içeri girip beni zehirlemeye çalışmakta.. bilmediği benlik denen şey benden geçti.. ve nefreti yalnızca kendini öldürmekte.. umursanamaz.. mutluluk.. küçük boylu fahişeler arkamdan konuşmaya çalışmakta.. beceriksiz gerdek geceleri geçmişte kalmış.. her uykum binlerce yeni nesil doğumakta.. doğurganlığımın sondan bir önceki dönemecindeyim.. üretmek lazım tekrarlamamak.. tekrar ve takrar tekrarlıyorum zihnimde hatalarımı.. affediyorum.. yakınımda yalın ayak sürünen asalakları.. onalrı da affediyorum.. hayaller besliyorum.. sultanahmet meydanında güvercinlere kur yapıp sahilden balıklarla yarışıyorum.. umrum değil doğada kaç rengin gerçekten var olmuş olma olaslığı.. yada evrenin ansıl oluştuğu umrum değil.. uyanınca uzun zamandan beri sadece işemeyi düşnüyürom.. uyurken son sigaramın tadıyla orgazmlar yaşıyorum.. boğazlarım neşe içinde kan kokusu.. seviyorum.. bir insanı hiç kimsenin sevemeyeceği kadar çok seviyorum.. yalnız parlak kısmını deil karanlık yüzünü de hesaba katarak seviyorum dünyanın dünyevi uydusunu.. çoğalıyorum.. en yalın mahlukatlar gibi bölünerek yalınlığıma son veriyorum.. sis ve griliğin içinden hepinize selam ediyorum.. tekrar hoşgeldim..

Hiç yorum yok: