1 Eylül 2008 Pazartesi

hadi biraz mayınlardan bahsedelim..

sakince okşuyorum cici ayakkabılarımı.. parlak deri ve yeni kurumuş cilanın kokusu.. yavaşça kokluyorum cilayı.. genzim sonsuz yangınlarda.. keyif verici.. benim cici ayakkabım.. içleri boş.. belki hiç dolmaycak kadar sonsuz görünmekte.. benim cici ayakkabılarım.. pürüzsüz ve geceden karanlık yüzeyiyle giyenin ayağına elbet katacağı ziyafet sınırsız.. benim cici ayakkabılarım.. özenmekten sıkılıp iyiki almışım sizi.. çocuğum gibi.. her gece yatmadan evvel zaman harcamalarım hep bu sahip olamamak fiilinin bana kattığı eziklikten.. cici ayakkabılarım.. ne kadar da mükemmel olurdu sahip olsaydım bir de sizi kullanacak bir çift ayağa.. yine de sorun değil inanın.. sizi seviyorum benim güzel ayakkabılarım.. ayağım gibi.. ayağım kadar çok..

Hiç yorum yok: