1 Eylül 2008 Pazartesi

melek

şimdi sakinleşin.. kafanızı boşaltıp, kendinizi, sandığınız dört duvardan, kurguladığım dört duvara ekleyin.. ben.. gözleriniz kapalıyken sizin yerinize sevişen.. ben, siz ve sevişenler.. dört duvar karanlık oda.. ince sızıntılar halinde gün ışığı içeriyi zehirlemekte.. gözlerimiz kapalı.. ben, siz ve sevişenleriniz.. şimdi soyunun hadi.. onlar gibi siz de çıkarın tüm günahlarınızı.. genç yaşta tacize uğrayanlar.. ah nasıl da pembe teniniz.. yada uzun şiddet nöbetleriyle geceleri ağlayanlar.. hadi biraz daha yanaşın.. tenin tene değmesi gerekmez illa... ama bir sıcaklık lazım kaslarımızı çatırdatmaya.. ben.. ben sizin yerinize kurgularım hayatınızı.. kapayın gözlerinizi.. hadi delikleri kapatıp dışarıya hapsedelim güneş denen kefereyi.. siz.. sevişmekten çekinenler.. oysa bakınız.. nasılda ter ve tükürük yerler.. ah.. işiniz olmaz oysa sizin de içinizden geçmese.. hepimizin doğum öyküsü aynı.. benzer kanlı sahneler ve 12 burca yayılmış karakterler.. peh.. hadi ölümlerimizi anlatalım kahpeler.. evet.. tam olması gerektiği yerde şu an benliğiniz.. gün ışığı tamamiyle bizden uzak, bizden öte ve çorak bir nehir yaşamak.. hadi biraz daha soyun derinizi. etin ve kemiğin kokusu çarpıcı.. atabilecek bir içimiz kalmayıncaya kadar kemirin beyninizi.. gözleriniz karanlığa sabitlenmiş.. eller sizin üzerinizde.. bırakın. sıcaklık sizi savursun başa başka dünyalara.. günah.. günah her din kitabında elbet yaptığımızın adı, günah.. şeytan aramızda ve kuyruğuyla kasıklarımıza dolanmakta.. kahkaha atın kaybolmuşlar.. gözleriniz kapalı ve ruhunuz avuçlarımdayken kahkahalarınızı anlatın bana.. bilinmedik diyarların iblisleri.. bak hepsi binlerce memesiyle sizi emzirmek için hevesli.. emin.. ananızın ak sütü gibi helal.. günahlarımızı emin.. ve bize gelecek nesil için binlerce günahkar yetiştirin.. sizi seviyorum körler ordusu.. khalkedonun fahişeleri.. ağlayın.. ağlayın ve birbirinizle yatın.. göz yaşlarınız içiniz kalmayıncaya kadar aşındırsın ciğerlerinizi.. ağlayın.. kaybettiğiniz dünya için ağlayın.. hadi.. günahsa günah.. biraz daha yanalım..

Hiç yorum yok: