1 Eylül 2008 Pazartesi

pupa

Nasıl bir sallantı etrafımdq dört duvar sabit.. Koca gri blokların üzerinde durağan ve bir o kadar akmakta olan.. Enteresan.. Gçkyüzü mesela.. Anlatmaya çabaladığım.. Sarhoş birinin sırtüstü uzanıp üzerimize alkolle karışık kusmuk kokusu saldığı gökyüzü.. Gri bloklar bak.. Hemen alt tarafunda.. Göremeyen de görmesin artık.. Şu satte anlatıcak kelimem yok kimselere.. Varlık yokluk varoluşçuluk.. Sıfıra sağdan yaklaşıp inceden askıntı olmalar.. Mevzubahis değil başka mutluluklar.. Nasıl dönüyo dünya bir bilseniz bir milyar kilometre.. On yüzbin baloncuk yutan ayı ölmüş mü sahi.. Sevmezdim ipneyi.. Ah daha büyümemeiş memeler.. Ne enteresan ulan isnan vücudu.. Her sivriliği körelten coğrafi sistem al anacım körelte bilirsen .. Ki kendin bilirsin al bunu da körelt.. Hah.. Nasıl geldi neşem yerine dünyanın süregelen düzenine şu kadar değer veriyosam şerefsizim.. Kutupayılar fena olmuş onlar bunu yapmış buzullar erimiş.. Ulan benim içim bi fena çalkalanmakta dünya.. Ne anlarım ben tuhaf coğrafi şekillerden.. Hem ne kadar etki eder erkeğin ağlaması kutuplarda eriyen buzullara... Peh.. Kıçımda bozavari ekipman pişmekte.. Nasıl bir sıcak allahım.. Allahım sana dedim kulum sen anla.. Azıcık cam açın ulan.. Terbiyesiz köpekler.. Hormon kokuyor oda.. Biraz daha osursam ne mutlu bana.. Ah kafiye tuhaf güzel..Kolumda bilezikler.. KUrbandır sana canım falan filan.. Nah kurban bak parmaama.. Kurban yok hayatım.. Yok sana kurban oy oy asiye.. Haydın bakalım.. Nerde kalmıştık.. Evet bloklar.. Gökyüzüne doğru.. Şu önümzde yğkselen hani.. İşte o var ya o.. Evet bütün haşmetiyle sana girsin..

Hiç yorum yok: