1 Eylül 2008 Pazartesi

DÖRT DUVAR

güne özlemle başaldım.. sabaha karşı sızdığım yatak serinliği nedendir bilmem uyandığımda da aynı soğukluktaydı.. özlemle uyandım güne.. içimde bir sıkıntı.. anlam veremediğim derecede ağlamak fiilini yakın hissediyorum kendime.. rüyalarım saçma sapan ve acıklı.. henüz iki lokma bişey yemeden yarım paket sigarayı tükettim.. of çekip duruyorum.. sebepsiz yere.. uyanışımın ilk dakikalarnda pertev amcanın vefaat haberini aldım.. iyi adamdı allah rahmet eylesin.. ama şu an en yoğun duygum özlem.. başka bir şafakta üzülmeyi planlıyorum kendisine.. herşey güzelleşecek biliyorum.. bütün sıkıntılar mutluluk için.. ama sensiz tadı yok uyandıktan sonra yatakta doğrulup sabahın ilk sigarasını aramanın.. sanırım üzerimde bir tabaka kaplı.. gün ışığını içeri sızdırmayan.. üşümüyorum.. sadece özlüyorum..

Hiç yorum yok: