1 Eylül 2008 Pazartesi

imgem gelmiş annecim imgem..

kasıklarımı zorlamakta geleceğe dair sakladığım tohumlarım.. elastik bir kadın, bak yatağımda uyumakta.. gözleri tuhaf tuhaf hareketlerde.. yanıbaşımda ölmüşler.. hal hatır sormakta.. bakmayın ! kadınım çıplak.. başka tarafa.. şurasından yaklaşsam acaba yatağın iç bölgelerine.. kuraklık can almakta koridorlarında hayatın.. uyanamiyacak kadar uykusuzluk çekmekte uykucular.. kenara kayın biraz.. hayat pek sıkışık kaderin bu bölgesinde.. kaç kişi taşıyorum ulan sırtımda.. biraz terledim bey amca, elinize sarılsam da inceden huzur yüklensem sakalanızıdan.. kaç kaç amca bastonu sokuverir bu zındıklar makata.. bak nasıl da seke seke uzaklaşmakta.. sırtımdakiler.. sözüm size.. biriniz fena debelenmekte.. düşerseniz ki muhtemel, karışmam ve kaldırmam sonra.. bulutların rengi dantelli ve pek gül kokusu gelmekte kadının memelerinden sırtımın kemikli bölgelerine.. ah kadın nasıl da narin bu ruh okşayan iğnelemelerin.. ben, sen ve binlerce kene.. bak bölüşmekteyim eşit miktarda iliklerimde üretileni.. şurdan şuraya kaçmam arkadaş.. ağır yük altındayım malum.. omurlarım birbirine ne biçim geçmiş.. biriniz cüzdanımı kurcalamakta.. yoktu bu kullanılmış doğum kontrol maddeleri oysa.. her yanımız yapış yapış olmuş.. ulan bak kime diyorum oynamayın evladım.. ah düştün işte gördün mü.. yetişebilirsen atla yeniden.. nah yetişirsin aslan parçası.. kaçmakta üzerime yok.. sorumluluk, yenilik, hayat memat meselesi kaç kaç.. aman kaçamayan bastonla yakalanmakta.. bey amcanın durumu vahim.. feci hallerde eklenenler hayatıma uygunsuz zamanlarda.. ulan iki dakka daha dayanın yetiştik sayılır bizi kazıklayanlara.. yetişemedim yetişemedim.. ölmüşleri rüyalarıma sokanlara.. ben, sen bir de sırtımdan geçinen.. ah bir kaç yüz kişilik sevişmeler baş başa yaşadığımız.. sorumuluk sahibi cinsel performans sergilemeleri.. sen başka yöne bak kadın.. boynundan öpücem..

Hiç yorum yok: