1 Eylül 2008 Pazartesi

"yaşamım bir işine yarayacaksa gel, onu al.."

bir kuru et parçası beden.. sorumsuzluklar yüklenmiş hayat kavgası.. bir katilim veya cinayetimin tanıkları mutlak mevcut zaten her saniye diliminde.. korkun niye.. benden önce daha nicelerini devirmişken yere o fırtınalı ruh halin... şimdi tek bir dalı kırmaktan çekinmek.. hırpalamaların ve belkide farkında olmadan aşşağılamaların ardında bir kuru dal parçası kalmışken beden.. ve ruh daha şimdiden yanıp tutuşurken çıkıp gitmeye.. ellerinin kanını bana da bulaştırmışsın.. kime ne.. anlam veremediğin bir kurban töreni hayatım.. boynum gönüllü yatıyo celladının önüne. sorun diil.. sadece akan benim kanım.. ve bu gönüllü infazlara ben bu kadar karşı değilken.. sen, ya da bir başkası ya da senin vicdani kargaşaların karşı çıkmış.. banane.. saçmalık bunca nefret.. besbelli ruh kazıntısı yaptığın bunca iğneleyici konuşmalar.. bir kurban töreni ve kurban edilen daha fazla acı çekmemeli.. şimdi.. bahanelerin ve uydurma cümlelerinle.. ve geçmişten getirip de sorumluluğunu üzerime yıktığın hayaletlerinle.. daha fazla hırpalamadan ve bir ipek yumuşaklığında ve bir soluk yakınımda.. içten ve içeriden.. kemirmeden tüm bedenimi.. ağır aksak hamlelerinle.. sokulup tüm ruhuma.. kaburgalarımdan da içeri.. daha da içeri.. işine yariyacaksa şayet.. daha fazla uzatmanın anlamı yok.. biliyosun.. gel ve öldür beni..

Hiç yorum yok: