1 Eylül 2008 Pazartesi

muhabbet

pek rahatsız bir koltuk züzerinde yazmaya çabalıyorum.. aslında bir ben ve bir ben daha yanımda.. bir diğeri beni izlemekte.. atışıyoruz bizbize.. bilinçli karakter bölünmelerinin en keyiflisi.. kendi kendine konuşabilme yetisi.. her beyne azıcıkta olsa yerleştirilmiş şifa niyetine delilikler.. beden dediğinin her yanı kaplamış durumda zaten delikler.. akıl kaçmak için birini beğense yeter..

"hani bazen diyorum.. pişmanmısın.. tuhaf hareketler yaptın ve her hareketinde başarısızlıkla suçlandın.. becerebildiğin en iyi şey uyumak ve yalan söylmek.. ancak günümüz mesleklerinde bu meziyeti arayan yok cv lerde... farkındamısın.. kendi yalanında boğuluyosun.."

"gerçekten haklı aslında.. becerebildiklerim becerilmekten ibaret.. komidinin üstüne bırakınız efendim viziteyii kafidir.."

"aslında daha iyimser olmalısın.. tövbelerinle yada bazı yalın gecelerde akıttığın gözyaşlarınla ne kadar da içtensin.. biliyorum.. ağlamak ve gözyaşı saklamak senin için bir onur meselesi.. ama biraz da kabuğunun dışına yansıtsan içinde kanayn yaraları.."

"olmazz.. olamaz.. sizin keyfiniz yerine gelecek diye bide millete veryansın edemem göt baş ağrılarımı.."

"hep bilindik terslenmeler.."
"hep bilindik terslenmeler.."

"siz neyden anlarısınız ki.. zorlukjlara göğüs gerenin ben olduğunu biliyosunuz ve hayat sadece benim suratıma patlıyor siz içerde rahat rahat ruhsal boşalmalarınızı yaşarken.."

"haksızlık ediyorusun"
"çok haksızlık ediyorsun"

"çocukluğumdan beri binlerce delice fikir fısıldadıız kulağıma.. bütün ters düşünceler ve bulgualra rağmen yaşattım sizi. bir tanrı edasında.. tamam bana tapnın demiyorum ama.. siz.. hem siz neyle meşkulsünüz zor zamanalrımda.."

"büyütmekle... seni pipisiyle oynayan sümüklü bir çocuktan pipisiyle oynayan kıllı bir robota dönüştürmeyle.. ve evet bazen en büyük devlet adamları bile köşklerinde mastırbasyon yaparlar.. utanılacak bişey değil bu.."
"sana hak vermemek elde değil.."

"saçmalamakta üzerinize yok.. neyi, başardım şimdiye kadar.. her gidişimi engellediniz.. her yeni başlangıcıma bir kulp buldunuz.. tutmanız gereken zincirleri asla salmadınız.. ve beni deliliğime bağlı kıldınız.. şimdi sadece insanlar gülüp eğleniyorlar benimler.. hadi bişeyer söyle de eğlenelim.. hm komik adamdır emre.. her partide o müzik setinin yanıdna durup kaset değiştiren çocuk olmaktan çok sıkıldım.. insanlar güzel kadınlarla yatak odalarına geçerken ben sadece kasetlerimi toplayıp evime döndüm.. sizin yüzünüzden.. evet kendi kendime konuşuyorum.. ve evet sişz hiç olmadınız ve hiç olmiyacaksınız.."

"yanılıyosun.."
"hemde çok yanılıyosun"

"sizden, sadece sizden diliyorum.. neolur artık gitseniz.. beni yalnız bıraksanız.. delilik denilen kavramı bana yükleyen sizssiniz.. biraz gitseniz.. düşüncesiz aptal bir adama dönüştürseniz beni.."

"geç.. hemde çok geç dilekler için.."
"hem sen tüm dilekelrini o intahar gecesinde kullandın küçük çocuk.. bak bileklerimizde izi.."

"beceremiyorum anlasana.. sizinle yapamıyorum.. geceleri kalkıp konuşmak istemiyorum.. yazmak istemiyorum.. düşünmek istemiyorum.. lütfen.. anayın işte beni.."

"anlıyoruz.. evet çok iyi anlıyoruz çocuk seni sen yapan biziz unutma ve sonsuza kadar gitmiyoruz.."

Hiç yorum yok: