1 Eylül 2008 Pazartesi

BİR BAĞLAM ROKA

anlık patlamalar ve saçmalama kıvamında gülücüklerle geciyor günüm.. öfkeden patliyacak gibi oluyorum bir anda.. saniyesinde neşeli bir karaktere bürünüyorum.. hayır yaş ve cinsiyet uysa menapoza girdim bile diyecem.. o derece afakanlı bir pazardayım..
bilmiyorum.. bilemiyorum.. öksürüğümde giderek çoşmakta.. sanırım içimde bazı sabitler oynayalı çok olmuş.. her seferinde acaba kan var mı diye ellerime bakıyorum.. sinir bozucu.. moralim bir tuhaf.. var mı yok mu varsa değeri artımı eksimi onu bile bilemiyorum.. çabalamaktan vazgeçtim.. dün gece bıraktım sanırım tüm güleryüzümü ve içten kahkahalarımı alkol deryasında.. aldatıldım demiyorum ama sanırım fena aldandım.. kendime söylemekten bile korktuğum cümleleri tekrar ediyorum bu aralar.. yasaklar ve yasaklanmışlar.. neden bilmem herbiri beni bulmuşlar.. sıkıntı ve buhran işte.. özetlemek gerekirse.. kitle halinde üzerime yığılmakta insani hareketler bütünü.. sessizlik.. sessiz hissiyatlar..

Hiç yorum yok: