1 Eylül 2008 Pazartesi

DERDİM ÇOKTUR HANGİSİNE YANAYIM

kavrulmak yeterli değilmiş yarin gözünde onu anladım.. yanmak, yanmak, bitene kadar tekrar tekrar yanmakmış ibadetten saydığı.. zerre kaldı mı onurdan yada gururdan yana, bir dön bak.. kırılmadık zerre mi kaldı avuçlarımda.. kalp ağrısı yürek sızısı.. mesai doldurma çabası dünyevi ilişkiler.. ilişikdeki ekte mevcut beyim verdiğim ifadeler.. ansızın yaklaşan, yalın ayak yakalayan, ısıran havlayan.. arsızca saldıran.. gurur kalmadı beyim.. onur desen zerresi na-mevcut.. biz derken tam sen olmak.. ya da sensiz iken bir gece, şafağa biz uyanmak.. nerelerden akıtacağını şaşırdın kanımı.. beyim etmen böyle.. olanca onursuzluğuma rağmen yokmu yaşama hakkım.. kıblem bilip yüzüm döndüm.. cennet güzeli cennetten güzel çıktı.. cennetini alıp da nerelere kaçtı.. beyim etmen bunca çile reva mı.. ben bir kul.. edim budum nedir.. buydunuz, sundunuz binlerce kahır.. ağlamaktan beyim gözümde yaşmı kaldı.. yinede bunca çile bunca dertle geldiniz sırtınızda.. bohçanızda azığınız zehir, kahır.. paylaşmaktan ziyade sunma derdindesiniz.. onu da anladım.. ama gel etmen beyim.. bir can, kuru derim altında.. almadan gitmen.. onuru gururu attık ya bi kenara.. yine de gitmen beyim.. canım almadan şurdan şura gitmen..

Hiç yorum yok: