1 Eylül 2008 Pazartesi

benlik

tanrılaşmak.. işte böyle bir şey.. yapabilecek gücün var iken yapmamayı seçmek.. güneşi doğuran benim.. ve ay ile size aşk aşılayan.. ben.. yerlerin ve gökyüzünün efendisi.. cehennemin ateşini yakan benim... kulağınıza günahlar fısıldayan.. sizi onursuz bir hayata mahkum eden ve en sevdiklerinizi en zamansız zamanlarda avuçlarınızdan alan.. hepsi benim.. binlerce peygamberin var.. içinizde dolaşan.. ve sözlerimi size anlatan.. benim.. sizin varlığınızı yok sayıp sizin adınıza kararlar alan.. savaşları başlatan benim.. depremleri yaratan.. toplu ölümleri yaratan benim.. doğumlarda size ilk nefesi veren.. ve sizden son nefesinizi büyük bir sadakatle alan.. hepsi benim.. en zor zamanlarınızda gözünüzü dikip ruhumun derinliklerine kimsenin duyamadığı dualarınızı duyan benim.. gören ve bilen.. sizden öte bir varlık değilim belki ama sizi yaratan benim.. en karanlık sırlarınız beynimin kıvrımlarında gezinmekte.. en büyük günahlarınız ezberimde.. şeytana uymaktasınız kullarım.. sizin yalanlarınızı bilenden ve sizi her zaman görenden korkmadan şeytana uymaktasınız.. ben.. ne kadar bencil ve bir o kadar ulu.. bana gelin.. sonsuz merhamet yok.. elbet biraz acı ve göz yaşı.. ama önümde eğilin çocuklarım.. nihayetinde yapacağınız eylemi şimdi en başından kabullenin.. yada vazgeçtim siktirin gidin.. başımı derde sokmayın benim gece gece..

Hiç yorum yok: