1 Eylül 2008 Pazartesi

sıkıntı

Tam olarak amaçladığın ne gerçekten bilemiyorum.. Bişeyleri eksik bırakma öabaından mı yoksa sadece sıkıntıdan mı bu hallerin.. Bilmiyorum.. Garip çoğuzaman omzum senin için yeterliyken şimdi nedensiz gitme çabaların.. Bir neden arıyorum.. Bulamıyorum.. Hiçbir sebep yokken nedendir bilmem bakışların boşluğa düşüyor.. Garip hayallerin peşinde olman korkutuyor beni.. Az önce aynı rüyadan uyanmıştık oysa.. Aynı güzel bahçede gezinmiştik.. Anlamlandıramıyorum.. Nedensşz yere bednen kopma çabası mı? KOrkuyorum.. Bilmiyosun belki de içimde kopan fırtınayı.. Haberin yok.. Bulutsuz bir akşamüstü yaşıyorsun.. Ama burası bıraktığın gibi kalamıyor maalesef.. Gidişinle boranlar kasırgalar vuruyor sahillerimi.. Halk peişan.. Ne yapmam gerekir bilmiyorum.. Sen sadece gitmeye takmışsın kafanı.. Biraz eğlence az biraz kafa dinleme.. Ben neden beceremiyorum.. Her sürüklendiğin limana peşinden geliyorum.. Bilmiyorum.. Neden tuhaf şarkılar çalınıyor ve ben neden sözlerini anlamıyorum.. Hem nedne sürkli gitme çabası içini kemiriyor.. Anlayamıyorum.. Beceremiyorum genelini sanırım yalın cümlelerin.. Fiileri birinci tekile indirgeyemiyorum.. Gidişinle dönüşün arasında geçen zamana binlerce yol hız problemi sıkıştırıyorum. A şehrinden B şehrine gidişinin hızına şaşıyorum.. Cevap hakkımı kullanamıyorum.. Şıklar karışıyor gözlerim biraz garip buhulu.. Gidişine bakıyorum.. Peşine düşmeme gerekirken yolumdan sapıyorum.. Gitme diyorum. .Elimden gelenin en iyisi.. Tuhaf boğazda asılı kalmış gir şekilde gitme diyorum.. Senin olmazsa olmazların var biliyorum.. Ki bak benim tek olmazım sen iken senin bu garnitür çeşitliliğine anlam veremiyorum.. Sonra boğazımda kalan o son cümleyide yutup susuyorum.. Sandığının aksine haddinde fazla yanıyorum.. Sessizliğim içten çatırdamaları bastırıyor.. Belli belirsiz buhran anları yaşıyorum.. Gitme diyorum yahu.. Her giden geminin ardından gitme.. Ben o kadar da yüzme bilmiyorum..

1 yorum:

begum dedi ki...

emre çok güzel olmus bidaha bidaha okumak istedim...
çok yalın ve içinden geldiği gibi anlatmıssın..neyse o ..