1 Eylül 2008 Pazartesi

sen

Mutlu günler yaşadığımız. Hava tam istediğimiz gibi, maddi sıkıntıları saymazsak ki umrumuz değil ezelden beri para pul nasıl mutluyuz yaşamayan bilmez. Sağlığımız gün geçtikçe düzelmekte. sana anlatamadığım bi ağrı var hala kalbimde. Biliyorum desem üzülürsün. demesem daha iyi. Oysa onca güzelliğe rağmen aklımda hep o seni omzumda ağlattığım günün laneti var. Kalbim o günden beri kanamalı bir hasta. Ellerin bak hep avcumun içinde. Umutlar sarmaş dolaş. Kan kokusu kışın açan çiçeklerle silindi gitti. Öfke nöbetleri artık imkansız. Müebbet mutluluk yaşamak zorunda kaldığımız. Seve seve boyun dar ağacına. Gülüşünle yaşlanma hayali nasıl ulu bir çınar. Gölgesi tenha mezar yeri arama kaygısı yok senin koynundan başka. Derin bir ah. Senden ayrı uyuduğum gecelere lanet. Yastık yorgan sen kokmakta. Uyumak lazım biliyorum. Uyunmuyo ki lanet. Okumak kötü bilirim kızarsında. Ama sensizlik kara büyü uykusuzluk can yakar. Gel desem gelemzsin saat olmuş gecenin kaçı. Oy ben seni ağlatmıştım bir gece aynı bu saatler. Uyusam unutsam. mutlu mesut uyansam. Gelsen be şimdi gelsen. Ölmesem sonra senin koynunda ölemesem. Özlüyorum ulan ağzımı bozdurma kadın. Günden güne ölen insanların anlayamiyacağı kadar çok doğuyorum her geçen gün. Her doğumumla bak daha da çok özlüyorum. Gel ulan sövdürme beni. Gel.. Hadi bak uyumuyorum..

Hiç yorum yok: