1 Eylül 2008 Pazartesi

PEH PEH..

Bu sefer biraz fazla zorliyacam.. dere.. ıslak çocuklarıyla önümde ilerlemekte.. dere.. tuhaf bir akis sergilemekte.. ıslak.. ben eller ve yüzler nezninde haddinde fazla ıslak.. dere.. önümden ağır aksak kıvrak kalçalı kadınlar.. dere akdınım gibi.. tuhaf ve kayaları ezerek geçmekte.. düşüyorum.. oluyorum dere.. akıyorum.. kadınım yanımda değil.. ıslaklık bedenimden taşmakta.. kayalar benden değil.. şeffaf dere.. içinde binlerce balık.. aklım gidip gelmekte.. özlemini duyduğum her şey bu dere.. bak baldırı çıplak çocuklar içime girmekte.. çevremiz hep iyilik güzellik.. kadınım dereyle birlikte ağır ağır ilerlemekte.. sesimiz çok yüksek.. doyumsuzluğumuz duyulmamakta.. dört yanımız koyun sürüsü.. bizden habersiz.. dere olmak ne demek ondan habersiz.. dere.. nasıl güzel ve uçsuz gibi gözüksede.. ah kadınım.. kıvrak kalçalı sivri dilli.. az kalp kıran.. onların adetleri farklı dere.. işerler üzerimize.. aman ha aman.. durmadan dere.. akıtıyoruz.. saflık inceden içimize içerilerimize.. eski dostar diplerimizde boğulmuş bak yüzleri bembeyaz ve geçmişe doğru inlemekte.. ellerimiz bağlı kedi yavrusu gece yatak odaları.. dere ben yuvarlanıyorum aman ha dere.. ıslandık haddimiz haddini aşmakta.. yahu ben ne bileydim bu düzlüğün adetlerini.. dere kirlenmekte.. zorluyo beni dere.. akıntı dizi geçmekte.. hadi kaptıralım gidelim.. nereleri çizik keskin kayalar yüzünden cildimizde.. dere.. ak ulan dere.. daha da güçlen vur beni.. vur beni.. vur dere.. iyice köpür sesimi duyur dere.. kadın nerede.. kadın.. kadınım nerede.. ah evet dere.. için ne güzel ne soğuk e ne kadar ben.. içimiz dere.. bizim demek ne güzel.. kadınımız dere.. bak ayakları şimdi yavaşça içimize işlemekte.. evet erken boşaldım hayatımın bu köşesine.. dere.. ak ve temizle..

Hiç yorum yok: