1 Eylül 2008 Pazartesi

hasret

karımı uzak şehirlere götüren bir his var bu gün içimde çok tuhaf.. sanırsam zannedebilen her tarfımda ince küçük sanrılar birikmiş.. kusmaya çabalarken mavi bir bulut midemin en olamdık köşesine çömelmiş.. brdaktan boşalırcasına boşalıyor rahmimimn en daracık bölgelerine.. sıkıldım ulan.. anlamıyomusunuz küçük kelime insancıkalrı.. pek sıkıldım ben boğazın ters tarafında bulunmaktan.. taksim ne taraf babacım.. sarı dolmuşlara dolaraktan ince uzun yokuşlar tırmanasım yok bu mevsim.. oysa her mevsimin adamıydım zamanında.. yahu benim karımı verin başka bi şey istemem efendim.. götü çıplak maymunlar gibi kalakaldım istanbul bozkırında.. kim bi yeri avuçlasa benim testislewrim sızlıyor.. etmeyin.. rahat durun.. karımı verin.. ne işi var burdan bin bilmem kaç kilometre ötede bana ait olan bir tenin.. gitti gideli söylemesi ayıp hem yatış pozisyonum pek acayip cenin.. içine kıvrılmış götünü ısırmaya çalışan kudur köpek gibiyim.. yahu köpekleşmeyin.. sevdiğimi verin.. delirdim hakkatten delirdim..

Hiç yorum yok: